Sidst opdate:
31, 10, 2016, 16:40

Fredag den 8. okt

Dagen hvor vi tog afsted!
Aleks var på arbejde, men Pia holdt fri for at få styr på heste, hus og kufferter.
Vi kørte til lufthavnen kl. 16.00 og var der derfor i rigtig god tid. Vi nåede at få en tår at drikke sammen med Pia's far inden vi kunne aflevere bagagen og komme igennem sikkerhedskontrollen. Vi spiste lidt aftensmad i lufthavnen og købte læsestof inden vi tog det første fly kl. 20.20 til Helsinki, hvor vi skulle mellemlande.
Flyet var 10 minutter forsinket og i Helsinki havde vi derfor kun en halv time, så vi gik fra det ene fly til det andet - perfekt!

Fra Helsinki mpd Bangkok startede vi med at få lidt mad og så blev vi ellers lagt til at sove. Undervejs blev Erica dårlig og kastede op, men det gik heldigvis over igen. Senia blev dårlig kort før landing. Det var meget forskelligt, hvor meget vi fik sovet. Pia fik sovet en hel del og de andre mindre.

Lørdag den 9. oktober 2010
Vi landede i Bangkok kl. 13.45 Thailandsk tid (5 timer foran DK-sommertid). Der holdt en taxa klar til at transportere os de sidste 300 km. Kilometerne i bil virkede lige så lange som hele den øvrige tur. Vi var trætte og sov lidt undervejs samt gjorde et enkelt stop for at købe drikkevarer.
Vi nåde frem til huset omkring kl. 18 - kørt før det blev mørkt.

Vi kiggede lidt på stedet og spiste i restauranten inden vi faldt omkuld.